Идвам с мир!


„Всеки ден Аз се раждам отново, всеки ден отново проглеждам, проговарям прохождам отново и отново започва денят”!

Не веднъж тези думи от една песен на рок-група „Фактор” са ме карали да продължавам с начинанията си и да поемам по нови маршрути и нови предизвикателства!

Скромните ми умения относно компютърните технологии и редовните оправдания от рода на НЯМАМ ВРЕМЕ отлагаха подобно начинание като Блогърството но така или иначе щеше да се случи. По добре късно отколкото по-късно! Толкова неща имам да споделя, да изкрещя, да изпея пък и да „излъжа”J

И ЕТО МЕ ТУК В ОПИТ ДА РАЗПЕРЯ КРИЛА!

В Понеделник, След Димитровден ПРАЗНИКА НА РОДНИЯ МИ ГРАД,

(Организацията относно тържествата по случая беше перфектна – Браво на Кмета Лечков) и ден след гостуването15 год. по-късно на ФК Левски в нашия град!


Да сте живи и здрави всички с това бойно име, както и семействата ви и всички ваши приятели и любими хора!

Чувствам се някак странно, като все едно съм започнал да посещавам нов курс, да изучавам нов предмет или език….

Това малко като детската ми стая пространство не знам дали ще се превърне в място където за малко да се скрия или напротив начин да събличам малко по малко своята обвивка, но както и да е съм сигурен в едно, че ще бъде един от начините да бъда по-близо до света, до себе си и надявам се до голяма част от моите приятели – все пак и Аз а сигурен съм и повечето хора през по-голямата част от съзнателния си живот доста, често си повтарят мисълта че, „Все още не съм видял онова, което търся”!

И така……..да ми е честито!

Вашият коментар

