Провокатори!


Не издържах на тези самохвалковци и запалих най-накрая! Първо Майк Рам после Ал и сега Албенка и тя! Ееее…… Аз съм на ред!

Анти депресантите, които ние хората употребяваме за да балансираме и потдържаме душевна хармония съществуват под всякакъв вид но музиката е сред онези инструменти които в рацете и слуха на човек превръщат настроенията ни в емоции!

250px-duranduran_uk_presskit_1981И все пак приятно е да споделиш с някой особено пък с приятели онези съкровени мигове и приятни емоции случващи се благодарение на нея! Със сигурност музиката е сред онези приятели на човека, които никога не могат да ти изневерят не зависимо от всичко!

Меломанията при мен е остро хронично и за радост нелечимо заболяване (за рок-група Меломан по-късно трайте) 🙂 !

Реда в който съм ги подредил е произволен, защото няма как всичко онова което харесвам и Аз като palpurina безброй неща да ги изредя на едно място – ще ми трябват два дена!

1. Duran Duran – Ordinary World

За „английската Тангра” 🙂 и тази песен мога да изпиша 100 стр. и да пролея литри сълзи! Няма песен с толкова асоциации като тази. Видеофилма от моята невероятна „ТВ” сватба е именно с фон от Ordinary World през повечето време. Много скъп за мен човек ще живее вечно в мен чрез Ordinary World…

2. Seal – Crazy

Няма такава песен! В колата, на велосипеда, в планината с МР3 плеъра и винаги когато тръгвам някъде на път го правя с Seal – Crazy!

3. Simple Minds – Don’t You (Forget About Me)

Такава носталгия по онези времена ме тресе като го слушам….. Във фитнес залата е задължителна!

4. Lenny Kravitz – it aint overtil its over

Този аранжимент ме кара да вярвам в съществуването на други цевилизации и НЛО. Моцарт на 20-ти век!

5. Robbie Williams – Feel

Не мога да си спомня някога да съм чувал фалшив тон от устата на този младеж.

6. A-ha – Stay On These Roads

Едно от гаджетата си забих с този скандинавски жокер 🙂 .

7. Duran duran – view to kill

За да не пренебрегна някое от любимите си парчета (което няма как да стане) се бях зарекъл да не повтарям група но това все пак са Duran Duran – дори и името им се повтаря а и view to kill си заслужава!

billy_idol-38. Billy Idol – Sweet 16

През времената (80-те), когато освен Heavy Metal друга музика за мен не съществуваше ми попадна една снимка на този хубавец и страшно ме изкефи имиджа му. Аз естествено си мислех, че това е фронтмена на някоя много здрава банда и не бях слушал нищо от него! Едва преглътнах разочарованието от факта, че този невероятен газар не забива Heavy и добре, че готиното парче, което толкова харесах в автобуса се оказа негово в последствие и връзкат ни остана желязна завинаги!

9. Queen – These Are The Days Of Our Lives

Последния клип на Фреди, преди да приеме другия звезден облик там на небето. Страшно мотивиращо ми действаше през студентските години тази песен. Много обичам да я слушам сутрин.

10. David Bowie-China Girl

db83_3За по-голям хамелеон от David Bowie не мога да се сетя! Превъплащенията, екстравагантността и неподражаемият му стил са една много малка част от недостатъците му, които го правят толкова голям, не само в моите очи.

Ами общо взето това цедката – ако трябва това да са последните 10 мелодии които ще трябва да чуя. Ако имам право на избор разбира се 🙂 !

5 thoughts on “Провокатори!

  1. Ее, да, как пропуснах Лени Кравиц – велик, велик!
    Рок легендите умишлено ги пропуснах – само на тях да им направя топ 10, пак ще има да се чудя до утре…
    И всички, които си пуснал… страхотни! Благодаря за хубавото настроение, което внесе в този мрачен петъчен следобяд! 🙂

  2. Хаха… добрееее, ще мисля. До вторник, когато ще съм обратно в БГ и ще имам време да публикувам!

Вашият коментар

