Менделсон


След този вечен жребий вървиме ние със теб. Така от любовта са и двете ни деца. Кой за какво се бори от дълг или за чест, след толкова борба ще останели следа? Минава миг след миг безбройни спомени остават, А там сме ние с теб, и нека дълго продължава…

Когато гостите на тържеството започнат да поздравяват младото семейство булката най-често чува „честито” а младоженецът „моите съболезнования” 🙂 !

svadba-101119991110. 11. 1999 г.

Защо!

1u4_den_niki-811Днес се навършват 9 год. от как предприех тази хазартна постъпка и си лепнах етикета бракуван! Влагата от сълзите на останалите кандидатки за поста на жена ми още личи дет се вика, ама пък и бая вода е изтекла явно, след като цвета на косата ми си сменя нюанса вече за кой ли път! Никола къде на майтап, къде на сериозно почти преполовява 1-ви клас и има една камара червени, жълти и оранжеви лепенки по шкафчето си (транспортира ги от училището до вкъщи върху ризата си всеки ден)!

1u4_den_niki-21milena2

На всичкото отгоре догодина живот и здраве и Милена грабва раницата. Така и не разбрах, къде точно трябваше да е шашкането в следствие на проявената на 10. 11. 1999 год. бабаитска смелост. Присъщите за този период от човешкия живот приключения, ритуали и емоции все още не могат да ми се опрат до там, че да разклатят клона на психичната ми устойчивост с което се опитаха да ме посплашат близки и приятели с по-голям опит в тази материя! В крайна сметка Любовта ще спаси света и Аз смятам да продължавам да търся именно спасението върху нейните крила там, където до себе си прегърнал нея а до нас и двете ни деца!

1u4_den_niki-402

15. 09. 2008 г.

По този случай Вие в близкото кафе се почерпете и сметката след т’ва на мен пратете 🙂 .


10 thoughts on “Менделсон

  1. Честито 🙂

    Аз пък се запознах със съпруга си на 10.11.1989 г. и така вече 19 години. Въпреки, че това не е датата на сватбата ни, считам този ден за личен празник 🙂

    Любов още много години напред!

    🙂

  2. Честито и от мене 😀 😀 Живи и здрави и безкрайно щастливи, а чаветата да се поучат от вашата любов 🙂

  3. Малко късно реагирам, но… Да сте живи и здрави! Гледам, че ноемврийският студ не е уплашил и вас, за да се бракувате 🙂
    Пожелавам ви дълъг живот и много здраве както на вас, така и на децата ви. Да отгледате и внуци и пра-внуци и пра пра внуци :)))

    ПС: На сегашната снимка сте мноооооооого по-хубави от онази старата, стресирана снимка от денят Х 🙂

  4. Pingback: Иванов ден или Топло и топлите ми поздрави за всички Ива….. « Преди да полетиш

Вашият коментар

