Балканец :-)


1d0bad0b0d180d0b0d0bdd0b4d0b8d0bbd0b0img_16715

mo4uri131108-2Дали защото е първото нещо, което се вижда, като погледна през прозорците на апартамента или защото притегателната и сила, е толкова голяма но Планината е нещото, което след необятната морска шир ме зарежда с такава енергия, че сигурно ако някога някой ме помоли да му помогна да я преместим ще запретна ръкави без много да му мисля 🙂 ! Вече повече от година от как под влиянието на известна група „баир бабаити” я обикалям и ръчкам и не спирам да се удивлявам на напредъка и постиженията си при положение, че третия етаж без асансиор преди година ми се струваше Еверест а тридесет и кусур години дори не я бях забелязал дори в най-ясното и слънчево време! За наличието и над моя град чувах от този и онзи ако случайно станеше случайно дума. Падащите температури и вдигащия се адреналин на моите авери от „сините камъни” провокираха зачестилите посещения и преживени приключения из този природен феномен „Карандила!” Вече писах накратко за прощапулника си в тази материя, но това, на което днес подложих туристическата си особа никога не съм вярвал, че е възможно! Чудната гледка, щипещия вече като го вдишваш въздух, тишината, спокойствието и предизвикателството от това да я покориш не ми даваха мира.

karandila08-1

„баир бабаити“ – Наскича, Аз и Гошо

Четвъртък – раничка, три тениски и едно яке, енергийна напитка и…..
Съседа Ицо по-нетърпелив от мен дори в този ден тръгна 30-ина мин. напред към Мочурите. mo4uri131108-8Срещнахме се до пещерата – скривалище на Съби Димитров, 20 мин до Мочурите по една снимка и към Белите Кайнаци.

Предупредихаме какво да очаквам от тази отсечка ама…..! Все пак си струва поне заради удоволствието да се похвалиш, че си го направил! Презареждане с изворна вода и през Голяма Чаталка към Хисарлъка, което е почти до вкъщи! Заканата да спя през целия следващ ден няма да изпълня но преди третото посещения при масажист не тръгвам никъде!

Планината е зад гърба ми но само докато не изляза на терасата – затова сигурно и за масажите ще излъжа, но как да устоиш? Още повече, че варианта планината до дойде при мене е малко вероятен! За това преди да ме е налегнала есенната меланхолия най-вероятно в Неделя……..пак…атака 🙂

12 thoughts on “Балканец :-)

  1. На сливненците планината е в кръвта ни – няма как, градът на войводите! 🙂
    Следващия пън извикайте едно ехоо от мое име на Сините камъни.

  2. Лелеле – тази първата снимка е уникална!
    Като се качиш на планината си казваш „защо не го правя всяка свободна минута?“
    Но за да се отлепиш от топлата домашна стая, да стегнеш багажа, децата, дисагите, мъжа, колата, лифта – за да се докопаш по Платото на Витоша – се изисква много воля и добра организация! :)))

  3. Тази невероятна снимка Албена е на невероятния Евгени Динев на който съм голям почитател! Правена е от една от спирките на моя маршрит (връх Голяма Чаталка) Що се отнася до волята смятам знаеш вече от други мои материали, че при мен тя е налице 🙂

  4. Някой ден трябва да посетя Сините камъни. Също така и седемте рилски езера. И разни други местности…. 🙂
    Но ти ме надъха тази събота и неделя да се покатеря малко по Витоша. Интересното е, че децата са доста по-пъргави нагоре, от колкото съм аз…
    Поне имам стимул 😉

    Поздрави Мите!

  5. Страхотни снимки, съгражданино! Само преди 2-3 часа се завърнах от Сливен. Хванала ме е една носталгия по Карандила и напролет ще си направя една разходка до там, за да видя дали има нови нещица и там.

  6. Pingback: Топло « Преди да полетиш

  7. Pingback: ЧАЛГА « Преди да полетиш

Вашият коментар

