Свещички за всички…


2006-isu1Трябва ли ти човека? –

Трябва обич на някой да дам.

Може ли да е всеки? –

Искам някому обич да дам.

Вярваш ли още в любов от пръв поглед?

Я виж стават такива неща всеки ден.

И какво можеш да видиш във тъмното?

Знам ли но мисля, че нещо от мен.

И ще успея

с помощта на приятел до мен.

Ще се засмея

с помощта на приятел до мен.

И ще запея

с помощта на приятел до мен.

Дано тези стихове на Джон Ленън припомнят на всички онези, които се смятат за приятели на пострадалите в този нелеп и трагичен инцидент им припомнят, че трябва и да се държат като такива.

Дано намери покой душата му и някъде там сред звездите Звездата на Петър да грее, така както трябваше да грее на земята.

Дано намерят сили близките на Петър и с помощта на приятели до тях да се преборят.

Дано Мануела по-скоро си върне цялото здраве и един по-добър живот.

Дано и Максим успее в живота от утре с добро, за да не боли. Примера нека послужи за всички ……за да няма от мъка сълзи…

Честит Рожден Ден Максим!

3 thoughts on “Свещички за всички…

  1. Драги mcmitashk, това все едно аз съм го написал!
    Интересни неща виждам при Вас, утре ще ги прочета на спокойствие – вече сте в blogroll-а ми.
    Поздрави!

  2. Izgori za da sweti6.Winagi sam se pitala, sa6to tagata e nai e silnoto 4uwstwo,dori i w 6tastliwite momenti se prokrdwa..kakwo sme bez prijateli -kogato ni nalegne tagata i spoleti trageija.Mnogo hora si misljat,4e towa njama da gi spoleti(4ujdoto ne6tastie)aber falsch.To e i na6e,na wsi4ki.Az obojawam Jon Lenon.Zatowa i izbrah ra6daneto na sina mi na 8.12.(wmesto 16.12)a i za6toto brat mi mi kaza, 4e taka trjabwa.Pojelawam wi prijateli za trudnite momenti i zapalwam swe6ti4ka za wsi4ki koito sa tajni.ELLIS

Вашият коментар

