“Kreativ Blogger” – Предай нататък…


genuainoxМоята плочка в „Доминото” е и един вид част от моя профил така да се каже. И като сте почнали да нижете звено след звено да взема да закача и аз моето. Няма начин да избегна дубъл в някой от компонентите на играта ама…….. Какво да се прави нали седим на една маса във Вавилонската кула – така ще е 🙂

Правят ме щастлив:

  1. Не онези, които ми бършат сълзите а които не ме карат да плача или онези които го правят но да е от смях и радост;
  2. Това, че живея в България, Сливен, сред Вас;
  3. Музиката – единствено тя никога не може да ме предаде;
  4. Любимия отбор – много дълга тема (шампанско и сълзи 🙂 );
  5. Всеки успех и постигната цел;
  6. Моите спомени ех спомени спомени….

На „Дансинга” танцувам заобиколен от:

· Deni4ero

· ВИЛИ

· Майк Рам

· Мари-ана

· Ничия Земя

· Albena

· Светла

· LeeAnn

· NovaVizia и Тодор Христов

· VAL и подкованата жаба

И всички Вие, които сте с нас в това уютно Блог заведение 🙂

15 thoughts on ““Kreativ Blogger” – Предай нататък…

  1. Хей-хо! Митак, поклон за това, че си ме посочил като брънка във верижката на криейтив стаф (всички сме малко или много частица от нещо), обаче вече дадох отговор на Танчето, която те изпревари. Малко ми е криво сега, щото не съм тотален анархисвт (пък закрещях „долу правилата!“) – можех поне да споделя нещо красиво от живота ми. Мисля да го направя в отделен пост – за теб, за Танчето и за всички, които няма да номинирам, защото те са ужасно много (цялата блогосфера).

  2. Ех, че готино!
    Правят ме щастливи всичките ми приятели! А когато връзката е музикална, тогава усещането за част от общност е наистина велико!

  3. Трябваше ми време, за да се опомня и да възвърна дар словото си. Бях изненадана, че Калина ме е включила в класацията, но да видя името си в твоя списък… Дописах като послеслов това, което почувствах, когато го видях. Трогна ме, развълнува ме, зарадва ме.
    За мен е чест и удоволствие Митко, да танцувам на твоя дансинг! 🙂

  4. Изключително съм трогната! За мен беше съвсем неочаквано да се видя в класацията ти. Надявам се и занапред да намираш какво да четеш при мен! 🙂

  5. Знам, че играта има правила и само с 6 не става……:-) Радвам се за всички участници в нея – за това ви поканих и на „дансинга“ (каква изненада ви готвя на темата „Дансинг“ само – мани бегай)! Сега една Блог прегръдка на всички ви на първо време от мен и бъдете все така добри 🙂

  6. а, лелеееее … как ме зариби стемата „Дансинг“, не е истина … 🙂 а и, щом е придружено от ‘мани бегай’, работата е повече от ясна 😀

  7. Pingback: КВ: ща-с-ти-ето! « подковата на жабата

  8. Pingback: “Kreativ Blogger” и моята брънка във верижката « Dimitrovamariana’s Blog

Вашият коментар

