Едно ми чедо Никола!


nikolaНяма тъжни празници! Кръстих го НИКОЛА на Баща си а жена ми си гурно на нейния Баща – и той НИКОЛА 🙂 !

И двамата ни напуснаха тази година – за 12 дни и двамата 😦 ! Дано където са сега са по силни от всякога, защото на тази земя бяха наистина силни мъже!

Винаги съм харесвал това име и никога не съм се и съмнявал в него! За първи път празника няма да е 3 в 1 но Аз не съм тъжен а напротив! Това, което оставиха тези мъже след себе си ме кара да се усмихвам!

Да сте много щастливи всички Вие с това мъжкарско име и Ти моето момче – най-достойния им наследник!

Обичаме те!

9 thoughts on “Едно ми чедо Никола!

  1. Да ви е жив и здрав именика! Да ви радва и да се гордеете с него!
    Весел празник, с много усмивки. 😀
    Където и да са сега дядовците му, сигурна съм, че също се усмихват. 🙂

  2. Здрав и щастлив да ти расте именника! Много да ви радва и да се гордеете с него! 🙂

  3. малко трудно ,но се справих.А цега честито.На Ежко Бежко и на вас.Да ни е все така буен и умен наи вече здрав.А другите двама наши Николовци,дано са се намерили там и с нас се радват за именника.Поздрави отново на чист български от Еля Лели и Батко Димчо.

  4. Жив и здрав да ти е именника! Да порастне голям и умен!
    А дядовците да го пазят и да му осветяват пътя!

Вашият коментар

