Асоциации на 8-ми Декември


photo_03Тази дата е знакова в живота ми! Една от най-любимите ми в календара! На днешния ден си спомням винаги за Джон Ленън убит от Марк Дейвид Чапман на 8 декември 1980 година. Трагичната гибел провокира масови протести и мълчаливи демонстрации по цял свят.

niki-dimi-i-menkaЗвездата на бийтълсите хвърля в истерична скръб цяло поколение последователи, чиято единствена цел е мирът на планетата.


Името на Ленън е свързано колкото с музиката, толкова и с глобалната кауза за мир на планетата.


Dimo hat Geburtstag!

Mitko, Vania, Nikola und Milenka gratulieren Dimo! Herzliche Gluckwunsche zum Geburtstag Dimo 🙂

Роден е племенникът ми Димо! Датата на раждането му преди 19 год. избрах Аз 🙂 !!! Честито Диме!


d0b0d0bad0b0d0b4d0b5d0bcd0b8d18f

Отскачам до Свищов – Третият ми роден дом 🙂  – След Сливен и Несебър!


9 thoughts on “Асоциации на 8-ми Декември

  1. Днес милото ми голямо детенце става на 4 години!
    Знакова дата наистина!

    Живи и здрави да сме всичките!

  2. Поздрави най-сърдечни за всички студенти и за рождениците. Живи и здрави, много успехи и късмет. 🙂 Наздраве!

  3. Много съм трогнат от жеста и много ви благодаря.С усмивка реагирах на снимката- Ники-Дими-и Менка.За мен е голяма чест, че сам част от твоя сеит. Много е оригинален и интересен.Поздрави на всички и късмет. ДИМО.

  4. Едно време нямахме пари да ходим скъпи екскурзии. Ходехме по били и къщи на колеги по разни селца но пад си беше добре и пак имаше назабравими нощи 🙂

Вашият коментар

