Разказ в картинки


Работата не е Курбан да замръзне или Заек да избяга а на мене и в Сутиен да ми я предложиш няма да я барна, обаче тези дни просто се разцепих! Не да кажеш нещо к,ой знае какво а просто хаос! Кой на къде, за какво ама как, що сега…..   бааах си……
Все пак се отваря по някоя дупка за „Физкултура, спорт, туризъм и естествено …..


И така този Януари Слаломирам от офиса през планината и по магистралите и докато се усетя ей сега ще дойде 30-ти! А какво се случва на тази дата ……. 🙂 ???

Приятна и успешна седмица Ви пожелавам приятели!  Приемете и едно поздравче за по-готин старт 🙂

Зарежда нали 🙂 в този подземен хаос в който се намираме в последно време един много голям Bowie може само да надъха!

8 thoughts on “Разказ в картинки

  1. Страаашна планина! Ейй, да ни мине гипса и шарката и пак сме ГОРЕ!

    Поздравче!

    ПС: кажи за 30-ти де – да не би да остаряваш?;)

  2. @ Албена като ме гледаш на тези снимки горе къде се катеря сигурно доста остарял и грохнал ти изглеждам 🙂
    @ Марина колко още бе човек – та аз съм вече четери тома философия едва ли не 🙂 Благодаря ти все пак!

  3. Леле, колко е красив сливенският балкан! Напролет ще дойда и ще ме заведеш на Карандила или някъде другаде. Носталгията по балкана ме е обхванала. 😉
    Благодаря за поздравчето! И на теб прекрасна седмица и очаквай след сряда пратка. 😛 😛

  4. Тъкмо си мислех, защо не пишеш по често и ето , да. Абе знаеш ли колко си обичан, радваи ни всеки ден.Аз чакам с нетърпение 30.01.и знам.ама ще има ÜBERRASCHUNG.До тогава на всички също добра седмица.

Вашият коментар

