Бомбониера ….


Една сигурно няма да ми стигне! Много приятели – а и в къщи с рафинираната захар някой хора заместиха отдавна хляба 🙂
Естествено само с този вид артикул нищо няма да приключи ама нейсе – който пие или пее или се бие 🙂
Хода на историята бележи поредната си знакова дата. Пак е 30. 01 време за равносметка, после пак сметка в супера, после пак сметка я на Барчи я на ресторант и ……подаръци, подараци от някой направо пари да си купа коту искам и на другия ден отметка: в календара в портфейла, албума и видеотеката.
Било е преди 38 години (представяте ли си при положение, че в момента съм на 24 или поне така изглеждам???!!! ) в събота „6 без 10“ 🙂 (17 и 50 часа)!
Вие поръчвайте смело в най-близката квартална кръчма Аз ще мина на обиколка и ще осребрявам борчовете! И само ши ва моля без чалга щощу няма да плата сметката!!!

Много избирах поздрава който да си направя. Исках да е нещо много любимо а и да се хареса на повече хора! Много ми е дала тази песен….ееехххх…


Да ми е честито на мене и всички дето ме обичат – Наздраве (Днеска сигурно ще пийна 🙂 )

7 thoughts on “Бомбониера ….

  1. ЧЕСТИТО!!! Жив и здрав, шастлив и доволен и много, много обичан!
    И ти като DJ Bоbo да вземеш и да спретнеш няколко песнички!
    Наздраве за твое здраве!

  2. Мило братче, ЧЕСТИТ РОЖДЕН ДЕН. Бъди жив и здрав и все така млад,хеле сега, какъвто си спортяга пък и умен, ей ама много… и километри.Колкото остаряваш, по хубав и млад ставаш.Сам си успя, евала-личен си си лекар.Ще мина да изпия една .. за теб и ще ти пратя сметката от пилешко шишче.Поздрави от мен и Диме.

  3. Да си жив и здрав, Митко! Пожелавам ти дълъг живот изпълнен с топлина, усмивки, сбъднати мечти, щастливи мигове и много, много любов! 🙂
    Честит Рожден Ден!!!
    П.П. Моята сметка ще включва водка с кола. Наздраве, за теб! 😀 И торта, разбира се. Не може без торта на рожден ден. 😉

    И ей тази песен ще слушам – любимата ми. Надявам се да ти хареса. 😛

  4. Честит рожден ден!
    Весело прекарване и да си все така здрав и младолик! 🙂

    Надявам се да имаме късмета да се видим някой ден и да изпием по едно питие заедно!

Вашият коментар

