Шампиони


champstrophy

Раздадоха Грами, Нобеловите и маса други награди за 2008 год. а Аз още се мотам – наредил съм се само да получавам 🙂 Както обичам обаче често да казвам – по-добре късно, отколкото по-късно! Та на въпроса: Скромните ми познания и не по-богатия опит в блогването съчетани със смелостта ми родиха през не до там дълечния Октомври 2008 „Преди да полетиш“! Като повечето от вас скъпи читатели, чудесни приятели и верни почитатели мотивът за неговото появяване бяхте именно Вие 🙂 ! Иеята му е не толкова конкретна, колкото откровенна и затова на този етап в него преобладават битовия и личният му нарактер! Както и да е от самата честота на публикациите ми е най-лесно човек да разбере до каква степен е натовареността на професионалните ми ангажименти а защо не настроението и мотивацията ми 😉

Така или иначе Аз чат-пат пиша, хората чат-пат четат. Всичко това, обаче както вече казах се случва благодарение на приятелите, партньорите, Google и ред още обективни и субективни фактори.

В този пост искам да благогаря на всички онези, които попадат или чустват себе си като част от тези категории! За времето от създаването на „Преди да полетиш“ до началото на 2009 в помощ на това блога да се популяризира основна заслуга имат:

Партньори, чрез които се стига най-често до „Преди да полетиш“

1 – во, 2- ро и 3-то Място и медал 🙂 (равняващ се на това да получи правото да бъде гост автор със собствен материал и тема по свой избор на страниците на „Преди да полетиш“) получават:

1. dimitrovamariana.wordpress.com

2. deni4ero.wordpress.com – тя пък е и първият ми коментатор!

3. leeneeann.info/blog

И материалите публикувани от мен:

За Николай Мартинов – победител в Сървайвър БГ 2008

Това съм Аз! – нещо като автопортрет

Рицарят на честта!  – За един човек пример за подръжание!

И една Специална награда за Майк Рам – човека, който пръв ми подаде ръка и помогна да  подкарам блога – без да си имам и хал-хабер софтуерно!

Та на въпроса – честито на победителите на останалите късмет в по-нататъшната надпревара 🙂

Класацията ако ги заредя няма да се изчерпи с един или два критерия! Своеобразна такава е блогрола ми, списъка с коментиращите и т. н.

Благодаря ви – щастие за мен е, че ви познавам!

11 thoughts on “Шампиони

  1. Искрено благодаря за Медала! За пръв получавам Медал! Не знам какво да кажа. Няма да благодаря на мама – тя няма заслуги за това 🙂

    наистина – усмихна ме и ме развълнува, така че смятам да си „употребя“ наградата и правото да ти бъда гост :)Само темата можем да определим заедно, ако искаш.

    Поздрави, усмивки и честити празници – минали и предстоящи 🙂

  2. @ LeeAnn 🙂 Медала си е повече от заслужен – той между другото е показател най-вече за твоята популярност! При теб всичко е тема за това давай смело, каквото и когато кажеш – номера е избора да си е твой, нали и медала е за теб!

  3. хехе, благодаря Митак 🙂
    тема ще се намери – спор няма :), но след 15 март (до тогава съм в одити…) 🙂

    та… до скоро 🙂

  4. лелеееее, Мите, къв медал, то цяла купа! Трогната съм! Ти ми пък ми подсказа за кашкавал един 🙂 Благодаря ти от сърце!

  5. пратих 2 пъти. На мейла, който си оставил в блога.
    ползвай втория изпратен файл 🙂

  6. Pingback: За Възможностите и LeeNeeAnn « Преди да полетиш

Вашият коментар

