„И моят свят“


Аз сега ще помълча и ще оставя двама мои много любими български изпълнители, да кажат вместо мен онова, което често повечето хора чувстват…..

И отново стоя на брега на реката
и загледал водата замислен мълча.
Тишина и мъгла бавно скапват душата,
младостта отминава както всяка мечта.

И макар че от кал сме направени, Господи,
аз не искам във кал да прекарам живота си.
И не искам тъй ням да стоя край брега
да очаквам промяна и все да мълча.

Kак искам да живея в един различен свят!
Не, не ми казвай, че греша – не ме дърпай назад!
Моят път не е твоя, нека сам да вървя!
Нека с риск да пропадна, поне за миг полетя!

Моят свят не е твоя, искам сам да вървя!
Но преди да пропадна, поне за миг да полетя!

2 thoughts on “„И моят свят“

  1. Ужас….колко е лесно да бъдеш влюбен, на 18 години….и колко е тежко да си влюбен на 40 години….А животът отминаава,а ми се иска за малко да спре ,та дори и да се върне-ТЯ, МЛАДОСТТА-на лицето ми да се изпише пак и пак да сам обичан, пак и пак…та преди да пропадна, поне за миг да полетя…ОТНОВО ДА ИЗПИТАМ ЛЮБОВТА…,,МОЯТ СВЯТ’-това за мен е Любоооовта.Нашите чувства,те само са си наши, лично и само наши..еи там дълбоко скрити, и мълчим, и нека да пропаднем, но преди това, за мъничко.. да полетим.Приятен полет……….

  2. Пак съм аз,но се сетих за мечтите, които отминават,за кои става въпрос-за тези,които се сбъдват или които не.Нали винаги, когато си пожелаваме нещо,си се молим бог да е с нас и да помага, а пък има и друго-нали си казваме-ако не си помогнеш сам и господ няма да ти помогне.Защо не се сбъдват всички мечти, може ли някой да ми каже

Вашият коментар

