Май!


mai

Какъв е този месец!? „Май“!

На 5-ти Май 1988г. Почина дядо ми Митьо – на него съм кръстен! На същия 5-ти Май самоче през 1999г. Левски завърши наравно 0 : 0 с Литекс и не стана шампион аз се напих, забих се в едно заведение и се запознах с Иванка ivanka

– лошото бързо става! След 6 месеца вече бяхме женени 🙂  Днес ще се срещнем след 10 години………Много се шашна днес като си видя подаръка за годишнината!!!

На 1-ви Май през 1990 почина баба ми Еленка (на нея пък е кръстена Risseellis).

На 12-ти Май 2008 почина човека, на когото дължа всичко и благодарение на когото съм това, което съм БАЩА МИ Никола Митев – съвсем скоро ще стане 1 година! На 15-ти Май 2001 година се роди сина ми Никола – достоен наследник на името си – да ми е жив и здрав! На 25-ти Май преди десет години със 170км.ч на влизане в София в компанията на 8 годишния ми тогава племенник Димо разглобих на болчета сребристия металик Alfa Romeo с който изкарах следването си в Свищов и слава на бог останахме живи!

levski_shampion

На 25-ти Май 2005 г. Левски би цска 2:1 и спечели купата на България а 4 часа по-късно

Ливърпул след 21 години стана отново Европейски шампион – ревах ама рев да ти види окото! Влюбен съм в този отбор от 1981г. когато победиха Реал М на финала за КЕШ тогава!
А бе Май…….

2 thoughts on “Май!

  1. МАЙ, това си е то СЪЛЗА И СМЯХ. Един умира, друг се ражда, срещи и раздели и предимно през май. Май ни е семейна черта. И след още 10 по 10 години пак да се срещнем. И да се обичаме. ОБИЧАЙТЕ СЕ.

Вашият коментар

