Моята борба :-)


mitashki1990

Като доказателство за и в отговор на определения интерес, който бе провокиран от един от най-интересните постове в блага ми „Личен съм си лекар“ ви предоставям тези две теми за размисъл 🙂

Койту играй пичели!!!

ОТКРИЙТЕ ДЕВЕТТЕ РАЗЛИКИ

mitashki2007 mitashki0409

Затова приятели горе главата, не се предавайте и побеждавайте – най-вече себеси! През последните 10-ина години поддържам ритъм на живот подобен на този от видеото и все пак успявам да се надигна именно и благодарение на хора като този барабанист, който разбира се не е по-добър от мен на този инструмент 🙂 просто нямам в момента мое видео, затова и тази снимка от далечната 1990г. на моя милост ви стига 🙂

6 thoughts on “Моята борба :-)

  1. познавам и „двете теми за размисъл“признавам си че втората ми харесва повече.Винаги си бил инат /в добрия смисъл -като малко магаренце/ ,продължавай в същия дух.Искам да си ми жив и здрав и все така усмихнат.

  2. Митак, свириш ли още на барабани? Щом казваш, че си по-добър от батко Майк (Портной имам предвид), да вземем да си спретнем едно оркестърче?

  3. Майк, откога те ровя тебе ама ти не се усещаш – давай смело имам и концепция 🙂 Щом в Каварна „трета възраст“ се харчи като за последно, защо ние да не можем?!

  4. Брей.. Това ще ми е дипломната работа. Ще ти пратя вестника, на който ще си на първата страница, под заглавие- ДА ОТСЛАБНЕШ НА ИНАТ. Ох, дано пак не съм объркала някой препинателен знак, за което се извинявам. А за темата с барабаните има само още един като теб, супер и като литнат тия палки, под ритъма, като ги завъртиш, аз съм изживяла този екстаз, ти и MIKE PORTNOY. Абе, които си го може, халал да му е таланта. А за ново начало, няма старо време, така, че дерзайте и направете нещо, като ‘ Втора възраст’ напр. И успех.

  5. Pingback: Псевдоним « Преди да полетиш

Вашият коментар

