Шипка – 14 години по-късно


shipka120509 (23)

РАЗКАЗ В КАРТИНКИ

Голямо канене се канех през последната година, голямо хваляне се хвалях на колегите планинари, колко бързо съм изкачил върха през 1995 (1.32ч. от хрампаметника в градчето до върха на паметника горе!). Решихме се накрая и на 12. 05. 2009 се метнахме на Аудито и …….километри..
Без да си даваме какъвто и да е зор с чичо Наско и Бате Румен за около 1. 42ч. бяхме на „Братската Могила“ в подножието на върха.

Доста спомени и носталгия. Не случайно избрах и датата 12. 05 – последния път с мен на върха бяха Майка ми и Баща ми, който точно преди една година се възкачи още по-високо.

One thought on “Шипка – 14 години по-късно

  1. ДАЛИ ВЪРХОВЕ ИЛИ ЖИВОТА-ХУБАВО Е, когато нещо пак покоряваме, аз 1995 за последно видях голямата си любов, сега тя 2009 дойде от Чикаго в Мюнхен при мен, та е сходно с твойта тема.Хубаво си е това покоряване. В живота всичко, което сме преживяли, после е- спомен и носталгия.А след това сме всичките там- горе, но това е неизбежно.

Вашият коментар

