АД И РАЙ


juni09 (7)

juni09Избори – две седмици преди и една след! Заети сме! Кой с какво вече не знам. Целия Сливен е една строителна площадка – сигурен съм не за последно, но дано е за добро. Аз не че нещо мрънкам просто отбелязвам. Дали заради душевната хармония или заради екологичното равновесие, ще оставя казана и ще хвана балкана с хайдушка песен – аман от реалита! Като нищо някой ден ще остана там ама да я свърша първо в „Джунглата“ къде е тя още ееееййй….   На хорицата под чиито балкони се кипрят подобни фармацевтики искам само да кажа, че и на мене като директор на водопад никак не ми е лесно да не говорим за Чичо Наско – пазача на планината!? juni09 (8)

One thought on “АД И РАЙ

  1. Каква гледка. Да и се ненагледаш. Балкана и водопада. А за другото пред блоковете ми се върти едно име в главата. Не беше ли Бойко Борисов тоя с боклука, ама и той да е, все тая. Избори. Добре. И… Колко пъти. Няма да стане нашата. Добре, че е Балкана. Радвам ви се. И аз ще се навия някой ден да дойда с вас. Поздрави от Мюнхен.

Вашият коментар

