MADONNA


Не остана! По-малко от седмица- Аз ще бъда там за Вас не знам….

2 thoughts on “MADONNA

  1. А така. Ах, че хубава новина. Аз те изпреварих. Тук вече пя. Голям купон те чака. И Мадона е от жените, които след 100 години, ще започнат да остаряват, като мен напр. Само дето аз и след 100 години пак няма да мога пея, като нея.VIEL SPASS.

  2. Приготвих си билетите на видно място. Доста вода изтече откакто дойдоха в моите ръце, доста неща се случиха… 😉 Не мога да повярвам, че на това дълго чакане вече му се вижда края. И вече съм по-спокойна като видях, че камионите със сцената за концерта са вече тук и утре започват да я строят!

Вашият коментар

