Защо


Измина още една седмица и с това старта на нашето истинско професионално начинание се доближи с една седмица! Обучението на екипа за който се грижа върви не добре, защото е много добре 🙂 и сега, когато имаме два дни време в което малко да разпуснем не е зле да обърнем внимание и на онези неща, които поради една или друга причина или оправдание забравяме!

„Защото те обичам“      Penny_okt09_btvgr (44)

Ти казваш, че съм луд, защото те обичам.
Ти казваш, че съм луд
и сякаш ставам друг, когато те обичам.
Ти казваш, че съм луд, защото си признавам,
че щом не си до мен е празен всеки ден,
във който сам оставам…

Какво не съм ти давал, какво не си ми взела?
Кажи какво не стига, за да ми повярваш,
за да те обичам?

Страхуваш се от мене, защото те обичам.
И всичко на света готов съм да ти дам,
но това не ти стига.
Страхуваш се от мене, защото те обичам,
защото бих вървял навсякъде след теб,
но това не ти стига.
Страхуваш се от мене, защото те обичам.
Защото те обичам, без да искам нищо
и това ми стига…

Един откраднат миг, една усмивка твоя…
Един откраднат миг ще ме излъже пак,
че може да си моя.
Но казваш, че съм луд, защото те обичам.
Защото ти го казвам и защото вярвам,      
че ще бъдеш моя.

Какво не съм ти давал, какво не си ми взела?
Кажи какво не стига, за да ми повярваш,
за да те обичам?

Страхуваш се от мене, защото те обичам.
И всичко на света готов съм да ти дам,
но това не ти стига.
Страхуваш се от мене, защото те обичам.
Защото бих вървял навсякъде след теб,
но това не ти стига.
Страхуваш се от мене, защото те обичам,
защото те обичам без да искам нищо
и това ми стига…

Аз няма нищо да ти обещая –
нито слънцето, звездите, нито рая.
Само ще ти кажа пак, че те обичам.

Не забравяйте, че професията и любимата жена се прегръщат само тогава, когато наистина ги обичаме! Иначе…….

2 thoughts on “Защо

  1. Иначе пак ги прегръщаме, само че без мерак. Да живееш с някой, който не обичаш и да работиш това, което не искаш, а ти се налага………….. е тежко бреме, а това са основните неща в един живот= личен и обществен живот. Но за всичко се намира разрешение, слава богу.Трябва ни само катализатор. Аз го наричам ЛЮБОВ. За мен поне е така. Но и при мен се страхуват, когато ги обичам. Аз пък не. И си ги обичам.Правете любов, а не война.

Вашият коментар

