Задочни репортажи от България!?


penny_turnovo (4)vtТук съм и не съм. penny_btgrd_sept09 (16)Пропуснах доста поводи да отбележа, пропуснах много време да пресъздам. Блога ми навърши година, на 10 Ноември преди 20 години уж падна комунизма!?
На 10 Ноември преди 10 години сключих граждански Брак! Е!?

В края на Октомври фирмата в която работя от пет месеца вече реално присъства на пазара в България – де се се похваля, че да стартира проекта в България заслуга имам и Аз!

На 14-ти Ноември Майката на двете ми деца – жената, която бори живота сама, когато съм далеко и още ме търпи порастна с още една година – благодаря ти Ванче!

Аз вече не знам къде съм!?!…… Не почивам, не тренирам, не …….. Но не рева! Сам каквото си направиш! Давам макс и каквото стане! Работя на макс, обичам на макс, живея разумно надявам се – утре се качвам в планината!

Много хора в този период бяха до мен и много ми помагаха, помагах им и Аз! Надявам се да съм научил учениците си на всичко онова, което им е нужно за да успеят по-натъй в професията.
Много съм доволен от тях и съм сигурен, че ще успеят и ще се справят перфекционистично! Можете да разчитате на мен и в бъдеще колеги – успех Ви пожелавам във всичко и много ви обичам!

3 thoughts on “Задочни репортажи от България!?

  1. Жив и здрав бъди и нека най-близките ти винаги да ти помагат!
    На Ваня ЧРД със закъснение! Да бъде усмихната, много търпелива и винаги влюбена в теб!

Вашият коментар

