Deja vu и с моите житейски тайни!


Посвещава се на един човек,

който твърди,

„че никога не би се отклонил от пътя си заради пътечка“!

Света е много малък и съвпадения дебнат отвсякъде! Винаги ми е било интересно, когато слушам някого или чета нещо и се чувствам, така сякаш Аз говоря 🙂
Колкото повече опит трупа човек, самия той споделя а и не на последно място и колкото повече пораства :), толкова повече всичко започва да му изглежда познато и къде с усмивка или с разочарование започва да осъзнава колко предсказуеми са само повечето неща и колко са прозрачни само хората – е не само в лошия смисъл разбира се!?
Повод да споделя горенаписаното ми даде един пост, който прочетох днес и темата е доста интересна! Определено всеки има какво да сподели в тази посока и Аз определено смятам също да го направя и то още от времето на зародиша на блогърската активност под формата на верижните игри.
Нещото, което ме е възпирало до момента обаче е способността на хората в това число и Аз много бързо да отклоняваме вниманието си в посока на уж неотложното, спешното и така да си намираме оправдание за неспазените обещания 🙂
Та на въпроса за тайните, които всъщност всички знаят…..:

Моите 10 малки тайни:
1. Понякога плача на филми с тъжен или весел сюжет, лоши или добри вести по телевизията, на чужди успехи……
2. Много съм суетен и липсата на скромност често притеснява хората около мен!
3. Колко съм ревнив просто не е истина …. 🙂 Това обаче е най-малкия проблем! Не дай боже някой или нещо да ми стане безразлично-за мен безразличен е синоним на мъртъв! Проявата на егоизъм понякога, обаче ме притеснява повече! Вместо да ги изведа някъде моите хора Аз като забия в планината сам и забравям, че има и други форми на живот……
4. Пристрастя ли се към нещо или някого веднъж става мания! Може би и за това робувам толкова на дадена марка?!
5. Пребирали са ме като непълнолетен в полицията – хулиган хейви металист! Много често нарушавам законите зад волана 🙂 Speed Metal!
6. Като малък откраднах
играчка от мой братовчет! Лъскав оловен войник на кон! За това вина има обаче единствено „желязната по онези времена завеса към западния свят“!
7. Удрял съм шамар на момиче 😦 ! През 1994г. Три дни после ме боля мен главата! Интересното е обаче, че въпреки голямото ми съжаление и неприятното усещане от спомена заричайки се никога да не го повторя съм бил на косъм не веднъж и дори в наши дни! Дано имам сили да не го сторя никога вече! Ама и няма да е лошо и никой да не ме кара – има даже и такава песен – „Извинявай мила моя“ 🙂
8. Доста лесно мога да се обидя! По-лошото е, че доста лесно мога да засегна човек – дори най-близък! Бързо ми минава но „извинението не лъска обувки“!
9. Често използвам нецензурни думи – умея да псувам като хамалин. Преди известно време се бях поспрял ама отскоро пак какво ми станааа…… Може би защото отдавна не съм се виждал с Веско!?
10. Голям инат съм!!! Кажа ли, че искам, ще направя, или откажа това е за последно! Има обаче хора, които го знаят и знаят как да се възползват от това или да се предпазят! Малко са но по-важното е, че знаят кои са и са сигурни в едно!   КОЛКО МНОГО ГИ ОБИЧАМ!!!

Определено има какво още да ви споделя но Майк ми е помогнал доста :!
С изключение на една две от неговите 10 същите неща са се случвали и на мен 🙂

  • Свирил съм в рок група и то……. с доста популярни изяви на БГ сцената;
  • Кандидатствах 3 години подред в тогава ВИТИЗ :);
  • Учих Цигански, Турски, Немски поговорвам и трита;
  • Щях да се одавя за един миг но преминаващ през реката човек просто ме издърпа – дано все още е жив и здрав човечеца сигурно е поне 60 годишен вече;
  • Жестоко катострофирах – първо с ТАНК а после и с автомобил! И двата пъти си беше на косъм и очи в очи оная с косата ;
  • Това да убия някого никога не ме е притеснявало! Пипне ли някой там където не трябва и ………сбогом трепет;
  • Стихове пиша и до днес;
  • Когато пък спечелих конкурса за РМ в една бивша фирма направо „му докоснах жезъла“ 🙂

И така……… поне засега!

4 thoughts on “Deja vu и с моите житейски тайни!

  1. Ей, много интересно! Като прочетох твоите тайни, се сетих, че мен ме е газило МТЛБ, но съм пропуснал да го опиша в моя блог 🙂

  2. За нр.1=плача е здраве,които може да плаче е чуствителен и човек,а останалите 9 тайни,го допьлват ,като такьв.Това е ЧОВЕКЬТ.Другите са просто хора.,

  3. Pingback: ЧАЛГА « Преди да полетиш

Вашият коментар

