Който търси намира!



По-важно е все пак човек да знае какво наистина търси, колко силно го иска и какво е готов да направи за да намери онова от което смята, че наистина има нужда!
Цената винаги е различна и не винаги справедлива, поносима или достъпна. Но в крайна сметка не всичко опира до това какво ще ни струва а по-скоро какво ще ни донесе и какво ще изпитаме постигайки целта си?!
Аз специално съм готов и дори често постъпвам неразумно преследвайки онова от което в даден момент съм обзет 🙂

Какъв по-добър пример от този в историята по-долу?

Постигнах целта си в този ден и платих само с един чифт очила и рискувах да си направя деня труден като се загубя в планината – за мен си струваше цената!
Другото е по-важно обаче, че в такива моменти борейки се за наглед незначителни каузи откриваме много по-важни и значими истини и колкото повече ги осъзнаваме, толкова повече се доближаваме до най-важното откритие: НАМИРАМЕ СЕБЕ СИ!!!
За мен поне е така за другите не знам!

10 thoughts on “Който търси намира!

  1. Браво! Ти си страшно упорит!
    Само не ти ли е твърде самотно така – да катериш върховете сам? С компания сигурно ще е по-приятно.
    И още един въпрос: с какъв софтуер си правил филмчето? Гледам, че има допълнително озвучаване, снимки, надписи…

  2. Майки приятелю чакай само да видиш продължението на историята 🙂 там сме вече трима! Но по принцип сам ми е най-добре по ред причини…… и само когато не е много пълна раницата иначе се получава ето това: http://www.youtube.com/watch?v=GG0WsqFVKiw
    А клипчето е с най-обикновен Windows Movie Maker 🙂

  3. Мислех да кажа и аз, че луд умора няма,но ти го каза на финал,но прав си. И как и кьде, ако не сега и тук,и само ако си луд. Как иначе да открием себе си. А някой дори не се тьрсят. А МИ..КАК,кьсно им е на тях..егал.Да говорим по темата, та когато стигнеш вьрха,просто продьлжавай нататьк..и ти го правиш,това е това за което става вьпрос,евалла.Поздрави и подкрепи от Мюнхен.

  4. Олеееееее,ако ще трябва да те посрещам на вьрха на Алпите,тогава АЗ много ще се се изпотя,моля те ако ще идваш до Мюнхен,нека да е до летището или на пощата, щотоооо,то и там се постигат цели,като напр. да се срещнем, е не след 10, а след 3 години.Много ме разсмя,хумора ти е винаги The best.

  5. Като нашия Сливенски Балкан няма друг!
    А Кутелка… Ех, Кутелка… и едно време си беше същата (размина ли Ви се „изпиране с изобилна вода”? 🙂 ). Стъпиш на върха, обърнеш се към полето и викаш „Хей, я погледнете към небето да ме видите къде съм!”. Погледнеш зад гърба си – Балканът се намръщил и ти вика „Хей, да не мислиш, че си ми се качил на главата!” 🙂

    Благородна завист ме терзай!

  6. И за Сливенския балкан и за усещането от него си прав Графе! Колко много знае да ни дава нас хората които знаем какво искаме от него….. пък било то и разхлаждане с изобилна вода от горе или с гмуркане в „Синия вир“ например :)!? Но за това ще ви разкажа друг път 🙂

  7. Дачи 🙂 аз никога не съм кацал! Все пак знам какво ме питаш :)! Живот и здраве и това ще стане! Време не ми стига времеее :)!

  8. Pingback: Който търси намира 2 « Преди да полетиш

Вашият коментар

