DJ Bobby I – Да бъдеш най-добрия това е достатъчно!


В ПАМЕТ И С УСМИВКА ЗА БОБИ!

Една усмивка толкова искрена, едно сърце толкова голямо, един Човек толкова истински, една любов безкрайна и един живот за който вечно ще разказваме!

Едва ли има нещо, за което да си спомня и да не се усмихна когато говоря и разказвам за него! Най-големия!

Винаги когато искам нещо да постигна е защото някой или нещо са ме вдъхновили. Стремя се да приличам или да го направя като, както и ако може по начина по който някой го е постигнал преди мен! Не защото нямам собствен стил или не мога по свой начин а защото модела от който съм мотивиран е винаги най-доброто според представите ми!

За първи път го срещнах в Сливен в бар „Панорама – 16 ти етаж“ където по-късно работех и аз!

От Боби черпех вдъхновение непрекъснато, харесвах много и обичах онова което прави! Тази професия за мен беше възможно най-приятния начин по който мога да изкарвам хляба си до онзи момент-бях влюбен в работата си и миризмата на дискотеките! И тогава на 21. 07. 1993 г.  Всичко се промени!!! Вече нищо не беше същото! Остана преди…….

Този ден промени изцяло и „DJ бранша“ в последствие!

Сега когато стават вече 17 години и аз вече не стъпвам в дискотека ( защото такива вече няма! Кръчмите са превърнати в чалга бардаци фраш от идиоти ниски палячовци с жалки страсти) пак се усмихвам и тихичко (освен ако не съм в колата където отварям всички прозорци иначе ще изпадат от звуците на Рап-речетатива защото с вас е Боби Ай…… 🙂 ) продалжавам да припявам „Hello babe“ и  „She’s gonna be my girl today“

Благодаря ти Боби, че ми даде толкова много, че ни показа как трябва най-вече да обичаме  професията, хората и живота. Никога няма да те забравя приятелю Благодаря ти за всичко!

В царството небесно мир на душата ти!

Вярвам, че където и да си сега пак правиш най-доброто защото за теб това е достатъчно!

ПОКЛОН ПРЕД ТЕБ УЧИТЕЛЮ – Be Free Spirit Bobby!

11 thoughts on “DJ Bobby I – Да бъдеш най-добрия това е достатъчно!

  1. Каква поразяваща прилика,на някой снимки дори не мога да ви различа,погледа,маниерите,еднаквата страст кьм това да си най добрия,с доказаните резултати от двете страни/учител и ученик.Помня 16 етаж, ех какви времена а и после Ален Мак, или как се казваше, там на главната ялица това заведение,хубави спомени, а сега и аз вече не ходя на Д искотека и то по сьщата причина, която много точно си описал по горе.Да, колко си прав.Още си го слушам с удоволствие и се радвам и сьм сигурна, че никога и никоящй, които знае какво е бил той и какво ни е оставил,никога няма да го забрави.Поклон и респект.

  2. На всички много ни липсва. Надявам се,че там,където е – се усмихва и прави музика, а това го може най-добре!

    ПС, Стефи, наистина жалко, че агресията понягока се оказва по-силна от всичко останало.Убиха го. Дано някога се разбере кои са истинските убийци.

  3. Браво, страхотна компилация и достойно признание за НАЙ-ДОБРИЯ. Имах възможност да работя с неговия пулт и грамофоните за малко през 97-ма в Орбилукс (когато отдавна не беше това, което беше през 92-ра) и направо ме побиха тръпки. След толкова години си мисля дали наистина ако той беше останал жив пошлостта, тъпотията и простотията, обединени в термина „чалгарщина“ щяха да са толкова разпространени сега.
    Поклон.

  4. Най – добрият . Щаслива съм ,че те познавах макар и за съвсем кратко . Вярвам , че ще се срешнем отново на по-доброто място , където си сега.

  5. Лидия хора като Боби ни дават куража и мотивацията да вършим онова което обичаме по най-добрия начин. Да си познавал човек като него е не само богатство но и един голям шанс да запазиш вярата в силите си!

  6. Martin
    Za men toi vduxnovi muzikata,spomnqm si kogato si kupix vestnika s novinata 4e e pregazen pred doma si.nikoga nqma da se rodi takuv kato nego,

Вашият коментар

