Безплатно!


Миташки на 9 г.Любимата ми детска приказка, когато съм бил на около 8 или 9 год. там на чернобялата снимка 🙂  е „Студеното сърце“ от Вилхем Хауф – да кажа само, че не е играл като халф в никой немски отбор 🙂 но остави до днес в мен поука, за която няма ден, в който да не се сещам  за нея!
Когато Петер Мунк среща стъкленото човече и си пожелава две желания на мъгьосника той е толкова ядосан, че дори избухва от яд! Нематериални са ценностите, които съветва той младежа да търси!
Аз обичам много пустите пари и дори умея да ги печеля още повече откровенно да си доставям удоволствие с тях но……. винаги са ме правили щастлив онези неща, за които дори не се е налагало да плащам и стотинка! Този клип по-долу навярно доказва това!?

Сега, когато съм на толкова достойна за уважение възраст 🙂 разбирам това все повече с всеки изминал ден!
Свободата е едно от нещата, които никога не бих продал на никаква цена, на никоя фирма за никоя работа или длъжност и на никаква стойност! За мен тя е безценна, затова и си я предлагам винаги безплатно 🙂 и няма как да е друго – все пак на визитката ми пише „i’m a free man“!

4 thoughts on “Безплатно!

  1. Богат и свободен няма, но пьк има достоен и свободен,второто си е цяло богатство,защото почти винаги,там, кьдето ти предлагат пари, ти застрашават свободата,,затова преди да поемем пьтя кьм било:доходна работа,доходен брак,сделка и тнт, е добре да се влушаме в стькленото човече,то си е в самите нас.. Свободата Ранчо е пьтя кьм GLÜCKLICHES LEBEN и то безплатно.

Вашият коментар

