Опит за летене


Чука вече на вратата новата година и е време за тефтера! Каква я свърших ме и коя не!? Една бърза рекапитулация на последните 12 месеца и задължително планове и целеполагане за следващите 12 🙂 просто идва ред на следващия полет!

В една от дисциплините, изучавани някога от мен в стопанската академия в Свищов „Стратегическо планиране“ има една тема в която се обръща внимание на жизнения цикъл на продукта. Много често сещайки се за тогава и невероятния проф. Димитър Панайотов си правя асоциации и с времевите колебания и на житейските настроения при състоянието на духа! В края на годината е нормално за пореден път всеки човек да си направи кратка „равносметка“ 🙂 и да потърси за пореден път отговор на немалко въпроси и в зависимост от тях да си постави и нови задачи но едно ми е било винаги чудно? Как датите сами по себе си могат да имат такова голямо значение и толкова силно влияние – примерно 1-ви Януари…..?
За себе си мога да кажа, че аз също робувам на датите и гледам на такива дни по специален начин но това не ми пречи нещо, от което имам нужда и силно желая да го преследвам със същата страст всеки ден макар и толкова обикновен!
Останаха два дни до вечерта в която много от вашите мебели и тавани ще са изпръскани с шампанско 🙂 някой яко ще ги боли главата поне ден и после всичко почва отначало, като за една нова година или просто, като за следващия ден!?
Успяхте ли да се докоснете до онези неща, които си пожелахте преди година? С усмивка ли ще изпратите тази, която си отива? Нормално е очакванията към следващата да са още по-големи – така и трябва…..

Пожелавам на всички да държите широко отворени очите, сърцето и душата си, за да може да е широка и усмивката ви! Правете само онова, което наистина искате – правете всичко, което искате щом ви харесва, още повече ако знаете, че то ще се хареса на човека до вас и  носи щемпъл „добрина“!
Пожелавам ви да имате онези безценни неща, които не се купуват с пари а са плод на щасливата съдба!
Здраве, любов и късмет ще ви пожелая а пари се крадат най-лесно – просто ви пожелавам да не ви хванат 🙂 това разбира се е шега!
За това желанията ви да се превърнат в действителност бих се помолил  на всевишния – дори  обещавам да стискам палци, че и да помагам!
Имам и една молба! Не пестете от любовта си – Обичай те се още-повече и повече, защото колкото и да обичаш никога не е достатъчно – винаги може още!

Казвайте всеки ден поне по веднъж „ОБИЧАМ ТЕ“ на човека в сърцето ви!!! Прегръщай те се силно и се целувайте бавно, тихо, често – правете го винаги!
Просто разперете широко криле и успешен полет през 2011 на всички приятели!

5 thoughts on “Опит за летене

  1. Значи аз сега ти казвам 363 пьти ОБИЧАМ ТЕ,за да си наваксам,а от догодина и аз се стемя кьм нови хоризонти,искам да намаля и спра тия пусти цигари,и да правя,само това ,което ми се иска,ако ми стиска,щото някой от желанищта ми бая смелост ще изискват,ама да и силна си обещавам да бьда,пред глупостта и безсчувствието на мнозина и да не ми дреме на патката.Стига притеснения,деликатност и ´,,АМАааа,,, Няма ама,колко пьти,стига.Ами ще е по добра Новата година,разбира се,ако си я направим.Не чакам аз,ще действам,да е здраве и живот за всички и берекет и ЛЮБОВ и колкотото повече.толкова повече.Успех

  2. честита нова година и на теб.винаги намираш най-точните и силни думи,а на нас ни остава само да се съгласяваме с теб.УСПЕХ /другото си го знаеш/

Вашият коментар

