Псевдоним или кажи как се казваш?


Хайде кажи как се казваш, колко посоки владееш. Приказки колко разказваш и да им вярваш не смееш….кажи как се казваш?

 

Толкова е цветна палитрата на имената ни, че понякога забравяме дори кои сме :)! Интересното е колко често контактуваме с хора, на които дори не знаем имената!? Не само социалните общности но и професионалните такива стават не веднъж среда на комоникация без истинските ни имена. Спомням си една история на бригадата за гроздобер от ученическите ми години в техникума по електротехника в Сливен през 1986г, когато мой учител по бълг. език в желанието си да разбере от мой съученик с кой живее в една квартира получава възможно най-оскъдната информация:

– Ти с кой си в една квартира? Пита Стефанов.

– С Аксепта, Шошко и Гилъна е отговора …. 🙂  Аре ходи та разбери….

– Добре де хора не живеят ли там в крайна сметка? Още се смея като се сетя 🙂

Разказвам тази история защото и тук в блогпространството всеки е себес си а в същотот време е и някой друг!

Идеята ми е да разбера, кой кой е и защо той е? Преди да отправя предизвикателството към най-любопитните за мен псевдоними ще разкажа защо аз съм тях……

mcmitashki – започнах да го използвам след като създадох първата си електронна поща преди доста години в абв! Много бързах и първото за което се сетих е най-честото обръщение към мен за момента „МС“ идва от основните ми занимания по него време – работата ми като DJ! МС ми го сложиха приятелите без да съм завоювал титлата официално но и поради причината, че бях просто най-добрия 🙂 и понеже съм Николов Митев се роди МС Митко Найк ЕМ!

Ассерт-а съм от доста по-одавна 1984-85г! Пристрастията ми към Метъл музиката и в частност групата Accept са причината почти всеки, който ме познава да се обръща и до днес така към мен! Харесвам и обичам много името си. Но обичам и всико онова и всички онези, които с усмивка се обръщат към мен с някой от моите прякори! Най-хубавото е, че и за миг не съм се чувствал обиден или притеснен а напротив отценен! Харесвате ли вашите прякори? Ако да защо? От къде идват и какво ви носят? Предавам щафетата и хвърлям ръкавицата и ще попитам мъжът от „Сребърната планина“ Майк за да разкаже защо е и РАМ :), Интересно ми е потеклото и титлата на Графът :), питам аз там Дачи какво е LeeAnn :)? Надявам се да нямате тайни и от своя страна да посочите по трима ваши приятели! Вие си решете как – коментар при мен или с разказ при Вас! Предайте нататък и на добър час :)!

8 thoughts on “Псевдоним или кажи как се казваш?

  1. Аз се сещам за още едно твое име, което аз имах честта да ти добавя.Много ми харесваше де/ Джеки/

  2. Pingback: Псевдоним или кажи как се казваш? | Bulgarian Blog

  3. Е, Митак, ти си много скромен! Очаквах да попиташ първо откъде идва Дачи, и чак тогава за LeeAnn. Ама понеже си добро дете, аз ще си разкажа всичко по ред 🙂

    Дачи е съкратено от Даниелчето. Като съм била малка, не съм можела да произнеса „Даниелчето” и съм казвала „Дачето” или „Дачито”, та оттам е останало „Дачи”. Много си го харесвам. То си трепти точно с моята честота. Не харесвам да ми казват „Дани”. „Дани” се казва на обикновените Даниели, пък аз не съм обикновена, нали така 😉

    LeeAnn също идва от Даниела и би трябвало Ники (NeeAnn) да обясни как го сътвори. Но понеже той няма да го направи, аз ще си разкажа и това. Когато се запомнах с Ники и когато той полагаше нечовешки усилия да ме накара да пиша в блог, и то собствен, си спомням, че му казах, че няма да се излагам с истинското си име и той каза „Добре, да видим… Няма да е нещо, което започва с „Д”. Като махнем „Д” от Даниела, остават А Н И е Л, „е” прилича на излишно, и след това – разбъркване на буквите, докато зазвучат като име 😉 И така стигнахме до ЛиАн. Само трябваше да си избера начин на изписване 🙂
    После пък се оказа (Ники някак го установи), че името LeeAnn носело творчески заряд 😉

    Сложна работа са това псевдонимите 😉

    А при Ники е лесно – като кандиса да сподели срама с мен и блога да е общ, трябваше да измислим име на блога. Той завъртя идеите си около моя псевдоним, ама аз пък исках и той да си има псевдоним… Неговият псевдоним пък се появи от само себе си, защото той така си се казва: НИки АНгелов – НиАн. Та така 🙂

  4. 🙂 Дачи разбира се, че не си от обикновените Даниели! Даже напротив! Иначе нямаше да си в страната на чудесата тук при нас :)!

  5. Моята история съм я описал в блога си. Името Рам го измислих още 16-годишен. Понеже бях (и до днес съм) голям фен на Dio, исках да имам и аз някакво име с божествен произход. (Ама съм и скромен!) Трудно ми е да обясня как стигнах до него, но името ми идва от индийския митологичен герой Рама, който се счита за инкарнация на бог Вишну. Можеш да прочетеш тук повече за псевдонима ми, а тук пък разказвам за самия Рама.

  6. Майки наистина смятах, че Рам е компютърния термин за паметта! Единия материал бях чел но този за аватара и никнейма е от времето когато все още бях само читател 🙂 За Джеймс се сещам разбира се – нали е заради приликата в глсовите данни? 🙂

Вашият коментар

