Шах-Мат живота в нечии ръце


„Ако бялото е цвят то черното какво е“? Тогава всички телевизори са цветни 🙂

Когато броеницата се скъса и човек най-малко се надява се появява смисъла, да се пребори пак, дори и без да се разкае!

Аз съм бял – и правото
имам да тръгна пръв,
всички пешки – напред!

Аз съм черен и влезеш
ли в моето черно поле –
тук ще умреш!

Сто войни, водих с него на тази дъска,
май че е време да спра!
Хей, приятел – дай да оставим войните на мира –
да пием по бира!

Шах играем, а сякаш самите сме дървени пешки
в нечии тежки ръце!
Хей, приятел – дай да оставим шаха на мира –
да пием по бира!
Шах-Мат – днес печеля аз!
Шах-Мат, Шах-Мат – утре ти!

Като пъзел е живота – ако и едно парче се губи…. губиш всичко! Като кръстоловица трябва да се решава-една буква да липсва и нищо не е наред – празен си!

Иакаш да спасиш света и хората, които са се загубили ала те искат ли…….!? Кръводарител си но искаш да ти плащат! Вените са твърди нямаш нищо. Одавна всичко си продал – дарител ли си…..!? С две раце се кръстиш и с двете си крадеш – признат грях е врата към новя ти грях! За болката си сипваш питие а от ментетата боли глава, защо ли след като е празна……?

Няма връщане назад
по пътя поел съм, не мога да спра
Намерих заключена тази врата.
Дали не оставихме там любовта?

Вярата вечна е и ще те остави да искаш да бъдеш да искаш да си. Съдбата единствена ще те поправи – ръка ще протегне да продължиш!

А ПЕСЕНТА НА THE CARS Е ЖЕСТОКА! За такива неща си заслужава много!!!

Вашият коментар

