ЕВРОПА


 Има такъв континент има и такава рок-група има и такава търговска верига в която си вадя хляба като управител. Има начин на мислене, цели и идеи, които всеки човек причислявайки се и асоциирайки се с Европа изповядва и преследва. Аз живея и работя в Европа и се боря да оцелявам в нея! Доста съм обикалял из Европата, както и през изминалата седмица. В сърцето на Европа и в нейната столица Брюксел се уверих за пореден път, че Европа е място в което има място за всеки! В Европа има възможности за всеки и всеки има своя шанс тук!

Към всичко и към всеки хората имат оределено отношение. Колкото и различно да е субективното отношение на всеки към онова, което го заобикаля в един момент осъзнаваме, че влиянието на средата в крайна сметка се отразява и на нас самите! За да може човек да се чувства на мястото си е необходимо да дава от себе си, за да може там където живее да бъде щастлив!

2.30 мин. са необходими да преодолееш 2000 км. Но понякога цял един живот не е достатъчен да намериш мястото и себе си!

С приятелите си от политическата академия прекарах два дни от живота си на място, което по нищо не превъзхожда това на което съм се родил, но и на място което припознах като свое – наметнал шалчето на любимия отбор над стадион „Хейзел“ се чувствам победител а в Европейския парламент си бях като на моето работно място :). Имам усещането, че където и да акустирам ако знам какво търся и ако према това, което получавам като резултат от моето отношение винаги мога да се чувствам на мястото си!

Своя собствен свят хората градим сами и това да се чувстваме здраво стъпили на краката си, където и да е зависи единствено и само от нас самите и от онова което правим за да е така!

И въпреки всичко у дома си е най-добре! Не бяхте чели за мен дълго време! Не съм изчезнал нарочно и не съм избягал! Аз съм си тук! До хората които обичам и до онези неща за които живея :)!

За Брюкселската ми епопея може да видите повече ТУК :)!

One thought on “ЕВРОПА

Вашият коментар

