Бъди какъвто си!


Yoda Седи си на пейка в парка възрастен мъж, та направо старец един…. Подпрял се на бастунката суха и клати крачета без да допират земята – дребничък и сгърбен един такъв…..
С бодра крачка приближава спортно облечен и с зализан перчем друг, но на вид по-млад господин, който дишайки учестено поздравява учтиво!
– Как е? Любуваме се на слънцето а? Пита любезно с усмивка и подскачайки на място ентусиазирания джентълмен.
Не следва отговор а само поклащане на глава за одобрение от сгушения на пейката старец.
– Много пот хвърлих днес Аз продължава да нарежда подскачайки на място доволния спортяга….. Осем километра избягах, 400 коремни преси сутринта, 200 лицеви опори съм направил днес, и сега да кажа мога челна стойка да направя и да стоя поне 15 мин. в тази поза, а съм вече на поти 80 години! И всичко това знаете ли как съм го постигнал пита гордо атлета ?
– Предполагам отвърнал наметнатия със опърпано ямурлуче невзрачния старик.
– Всичко това е благодарение на факта, че почти през целия си живот съм бил и все още съм Йога, отбелязва все още добре изглеждащия за 80-те си години ведро настроен юначага.
– Аз пък….. тръгнал да отговаря човечеца с размери на първолак, мога всичко това умножено по 10……! И знаете ли как успявам да го постигна попитал съсухрения мъник?
Всичко е благодарение на факта, че макар и на повече от 800 години от първия ден след раждането си, та до днес съм си все още Йода…….!!!

САМО АДМИРАЦИИ ЗА МЛАДЕЖКИЯ ДУХ И ЕНТУСИАЗЪМ И НА ДВАМАТА НИ ГЕРОИ, НО…… Нека бъдем себе си, а не това което или на което искаме да приличаме и подражаваме! И в приказките и на яве СЪВЪРШЕН Е САМО УЧИТЕЛЯТ ЙОДА………!

One thought on “Бъди какъвто си!

Вашият коментар

