Метлата или (Are 4ao)


are-4ao

Дълго време профила ми във „Фейсбук” беше затворен – нямах, не го използвах като форма за контакт (причините съм описал тук). Сега имам…… (поредния порок), ако искате вярвайте, ама причината  по-скоро е свързана с професионалната ми ориентация!

Въпреки доказаната му ефективност като ПР инструмент, фейсбук не е най-обективния критерий за важни категории като приятелството например! Именно по тази причина „приятелите ми” ще намалеят драстично през следващите дни и седмици! Основните три причини са на снимката, а правото на личен избор е свещено.

Хора, които се крият (дали от страх, дали от срам или защото са „супер екстравагантни и новаторски натури”, дали защото самите те не знаят истинските си имена),  безименни анонимници, превъплътени извънземни няма как да твърдя, че познавам.

Хора, които не полагат и елементарни усилия да напишат и два реда на разбираем език (тези с латиницата и шльокавицта, мога да разбера само в краен или неизбежен случай…..  Тези, които при наличието на технически и всякакви други възможности, така и не се научиха да използват правилно най-големия и забележим клавиш. Естетиката на писане е като всяка друга – липсва ли прекалено много гледката е брутална!

Тези които твърдят, че ме познават и са ми „приятели” би трябвало, да ме харесват заради това което съм, с което се занимавам и което ме определя! Страницата “DMD Drums School” в случая е 90% от всичко това, и който не я харесва ще рече, че не харесва 90% от мен – ами тогава „Are 4ao”……

Има разбира се изключения, които ще направя, но там съм наясно защо!

Всички прибързани заключения, припознали се, обидени и наранени да ме извинят – нищо лично! Всичко тече и всичко се променя. Може скоро горе написаното да не се отнася вече за теб „приятел(ко)” – това зависи само от теб!

Вашият коментар

