За Възможностите и LeeNeeAnn


dachiОтваряш книгата а от там те гледат не букви, не думи, не реч а чувства! Всичко някак ти е познато, чувал си го, виждал си ги, говорят езика ти – настроение!
Така могат да ти действат само хора, които живеят на твоята планета и говорят с твоите чувства, с твоят език! Такъв Човек е Даниела Соколава – LeeNeeAnn 🙂 !
Тя е един от първите и най-редовни съмишленици на блога ми! Партньор, който заслужено получи правото И СЕ ВЪЗПОЛЗВА от него да гостува с пост на моя територия 🙂 ! Материала с който ми гостува, някой от вас вече са прочели и при нея, но философските и камъчета едва ли биха пречили в която и да обувка! Напротив все повече и повече ще надигат завесата на добродетелта и откровението.
Приятно четене приятели 🙂

Камъче на Даниела #9¾: За възможностите…

Поискай и ще ти се даде… възможност!
Никой не ни дава нищо на готово – получаваш възможност да постигнеш желаното сам.
Ако поискаш любов – ще получиш възможност да обичаш и да бъдеш обичан.
Ако поискаш кураж – получаваш не 1 кг кураж на пакетчета от по 100 грама, а получаваш възможност да бъдеш силен и смел.
Ако съумееш да разпознаеш и използваш възможностите, само тогава ще получаваш това, което искаш!
За да разпознаеш възможността и да я използваш – трябва да си си я поискал правилно. За да си я поискаш правилно – трябва да имаш цел 😉 Големият успех се крие в дребните неща. 🙂
Поискай и ще ти се даде… възможност! Използвай всяка възможност сякаш е последна: отдай й се, обичай, бъди смел, следвай целите и желанията си до край. Само така много рядко ще ти се налага да се справяш с поражения.
Поискай победа. И ще получиш възможност да бъдеш победител.:)

Благодаря ти Дачи!

Майк, Дени и Мари-Ана още помпят мускули 🙂

7 thoughts on “За Възможностите и LeeNeeAnn

  1. Аз ти благодаря! Почувствах се като звезда! 🙂
    Току-виж ми се приискало пак да ти гостувам, щом така добре посрещаш гостите си 🙂

  2. Ако не опиташ, няма как да разбереш дали ще стане, това, което искаш. И точно тук, ето я ТЯ-възможноста.И да, няма нищо на готово.И да добавя,че ТЪРПЕНИЕТО, върви ръка за ръка с ВЪЗМОЖНОСТА.А двете заедно към осъществяването на целта.Поздравления на Дачи ъа мъдроста.

  3. И аз не съм забравила за поканата ти, Митко. Имам едва-две идеи. Аз не помпам мускули. 😉 Чакам музата да ми каже кога и какво. Обещавам да е скоро.
    Дачи, ти си си звезда! 🙂 Споделям напълно мнението на Митко за теб.

  4. Радвам се на настроенията ви! Знам, че се чувствате в свои води. Аз за малко ще ви поизоставя! Един камък в левия бъбрек се опитва да ме разконцентрира и днес в 14.30 ще отида да го разбия – ще види той с кой си има работа! Като се осеферя ще продължим да се веселим!
    Да си изкарате весело почивните дни!

  5. Митак, стискам палци 🙂

    Марианка, пристрастна си – не се признава 😉

    risseellis: Благодаря 🙂

  6. Митко, и аз стискам палци всичко да мине леко и проблемът да се реши!
    Дачи, ами пристрастна съм. 😉 И няма да спра да повтарям – страхотна си, звезда си, ПЪК! 😀

Вашият коментар

